مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:252021-01-03سياسي

2 هزار بسته معیشتی توسط یک کتابخانه مشارکتی شیراز اهدا شد


کتابخانه مشارکتی قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) شیراز در راستای رسالت اجتماعی کتابخانه های عمومی از سال گذشته به جمع آوری و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی اقدام کرد.

- شیراز- کتابخانه مشارکتی قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) شیراز در راستای رسالت اجتماعی کتابخانه های عمومی از سال گذشته به جمع آوری و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بخشی از اقلام اهدایی جمع آوری شده در کتابخانه مشارکتی قدمگاه با حضور روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس و حجت الاسلام سیدمیثم حسینی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز توزیع شد.

مسئول کتابخانه مشارکتی قدمگاه در این نشست عنوان کرد: کتابخانه قدمگاه از ابتدای بهمن ماه 1398 در راستای رسالت های اجتماعی و عام المنفعه خود، افزون بر برنامه های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی، با اجرای طرح افق برای کمک و همراهی با خانواده های کم بضاعت اقدام کرده و به پایگاهی برای جمع آوری و ارسال بسته معیشتی، حمایتی، بهداشتی و کمک های مالی تبدیل شده است.

مهدخت کمال پورادیب، اظهار کرد: با شیوع بیماری اقدام به شناسایی و تأمین مایحتاج اولیه این خانواده ها کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار بسته معیشتی توسط یک کتابخانه مشارکتی شیراز اهدا شد

2 هزار بسته معیشتی توسط یک کتابخانه مشارکتی شیراز اهدا شد