مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:352021-01-03اقتصادي

احیای گردشگری روستا با تپیدن نبض بومگردی های یزد


در حالی که بومگردی ها در رکود بی سابقه ای به سر می ‎برند، اعطای گواهینامه اقامت ایمن و مسئولانه کشور به اولین بومگردی استان یزد، گام بلندی در اطمینان بخشی برای رونق گردشگری هوشمند و مسئولانه در کشورمان خواهد بود.

- ایسنا/یزد در حالی که بومگردی ها در رکود بی سابقه ای به سر می ‎برند، اعطای گواهینامه اقامت ایمن و مسئولانه کشور به اولین بومگردی استان یزد، گام بلندی در اطمینان بخشی برای رونق گردشگری هوشمند و مسئولانه در کشورمان خواهد بود.

ایجاد اقامتگاه های بومگردی به عنوان یکی از زیرساخت های مهم و نوپا در سال های اخیر موجب تحول چشمگیری در صنعت گردشگری کشورمان شده و باب جدیدی را به روی صنعت گردشگری کشور با توسعه گردشگری روستایی و طبیعت گردی گشوده است.

البته در یک سال اخیر این بخش از گردشگری همانند سایر زیرساخت های گردشگری از ناحیه شیوع بیماری کرونا متحمل خسارات قابل توجهی شده و این اقامتگاه ها نیز با توجه به احتمال به خطر افتادن سلامتی مردم تعطیل شده اند ولی در همین روزهای اوج رکود بی سابقه صنعت گردشگری، کهن دیار یزد به عنوان مقصد گردشگری ایمن کشور معرفی شده و در همین راستا نیز اولین گواهی اقامت ایمن و مسئولانه در کشور به یک اقامتگاه بومگردی در این استان اعطاء شد تا اولین گام هوشمندسازی گردشگری و سفر کشور با آغاز اطمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای گردشگری روستا با تپیدن نبض بومگردی های یزد

احیای گردشگری روستا با تپیدن نبض بومگردی های یزد