مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:452021-01-03اقتصادي

بازگشایی بناهای تاریخی اصفهان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به سیر نزولی کرونا و تبدیل وضعیت استان اصفهان از قرمز به نارنجی و سپس زرد، - ایسنا/اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به سیر نزولی کرونا و تبدیل وضعیت استان اصفهان از قرمز به نارنجی و سپس زرد، براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تحت نظارت این اداره کل بازگشایی شد.

فریدون اللهیاری اعلام کرد: همزمان با شیوع موج سوم بیماری کرونا در منطقه فلات مرکزی ایران، بیش از 500 بنای تاریخی و جاذبه گردشگری تحت نظارت این اداره کل براساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا از ابتدای آذرماه سال جاری تعطیل شد.

او ادامه داد: با توجه به سیر نزولی کرونا و تبدیل وضعیت استان اصفهان از قرمز به نارنجی و سپس زرد، براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تحت نظارت این اداره کل بازگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، اللهیاری با اشاره به نحوه بازدید از این مجموعه ها خاطر نشان کرد: براساس دستورالعمل های بهداشتی صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا و همچنبن مصوبات صادره از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بناهای تاریخی اصفهان

بازگشایی بناهای تاریخی اصفهان