مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:202021-01-03سياسي

کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی هستند، گفت: باید از امکانات امروز برای تبلیغ اسلام و قرآن کریم بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وقتی مدیران مسلمین در طول 1400 سال ظلمه باشند، سرنوشت مسلمانان به نبود عزم راسخ، عقب ماندگی علمی و تفرق گره می خورد.

وی با بیان اینکه سرنوشت انسان به دست خودش است، اظهار کرد: جدایی از قرآن و فراموشی از یاد خدا باعث تاریکی سرنوشت انسان می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی قرآن است، گفت: مجموعه ای از آنچه که در این کشور برنامه ریزی شده و فعالیت می کند، همان سیستم فعال تفکر غربی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم امروز خواهان اسلام هستند، جمهوری اسلامی اقتضای خوبی دارد اما موانعی در سر راه آن است که مانع رشد اسلام می شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: امید است در گام دوم انقلاب موانع پیش رو برداشته شود و اسلام و انقلاب به جلو رود.

وی بیان کرد: اگر مخاطب به روح قرآن، عدالت، اخلاق زیبا، رفتار قرآنی و تعهدهای ایمانی برسد ضمن اینکه از الفاظ قرآن شروع می کند، جاذبه های قرآنی را هم درک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی

کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی