مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:102021-01-03سياسي

ضرورت استفاده از فناوری های نوین در پایش و اطفای حریق های جنگلی


رییس سازمان جنگل ها ضمن اشاره به مشارکت این سازمان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اجرای پروژه های منابع طبیعی گفت: یکی از پروژه های مهمی که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد پروژه پایش، - رییس سازمان جنگل ها ضمن اشاره به مشارکت این سازمان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اجرای پروژه های منابع طبیعی گفت: یکی از پروژه های مهمی که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد پروژه پایش، رصد و اطفای حریق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود منصور در مراسم رونمایی از پروژه های منابع طبیعی و امضای تفاهمنامه مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی با اشاره به اینکه سازمان جنگل ها برای مدیریت بیش از 80 درصد از عرصه های کشور علاوه بر ساختاری قوی و پاکدست نیازمند توجه به دو رویکرد است، اظهار کرد: یکی از این رویکردها مشارکت مردم در مباحث مرتبط با منابع طبیعی است.

اگر مردم در کنار ما نباشند چه در مرحله برنامه ریزی و چه در مرحله اجرا برای حفاظت، احیا، توسعه و بهره برداری موفق نخواهیم شد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ادامه داد: رویکرد دومی که در این سازمان باید به آن توجه شود، رویکرد دولت الکترونیک است.

از این رو طرح تحول دیجیتال سازمان تا حدود یک ماه آینده آماده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از فناوری های نوین در پایش و اطفای حریق های جنگلی

ضرورت استفاده از فناوری های نوین در پایش و اطفای حریق های جنگلی