مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:152021-01-03سياسي

روایت محرومیت های سردار سلیمانی/قصه دفاع از دختر بی حجاب در محرم


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات خودنوشت سردار سلیمانی به بیان نقاط عطف و جذاب این خاطرات ازجمله زندگی سخت و کارگری او در کودکی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی با عنوان از چیزی نمی ترسیدم در همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما، یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی نظامی رهبر انقلاب، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و مشاور رهبر انقلاب، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و شخصیت های کشوری و لشکری و اصحاب رسانه و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی صبح امروز یکشنبه 14 دی در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این کتاب که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده، نخستین اثر چاپ شده توسط انتشارات مکتب حاج قاسم است و شامل دست نوشته های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه ی مبارزات انقلابی در سال 57 می شود.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم رونمایی کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگی نامه خودنوشت قاسم سلیمانی طی سخنانی گفت: یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت محرومیت های سردار سلیمانی/قصه دفاع از دختر بی حجاب در محرم

روایت محرومیت های سردار سلیمانی/قصه دفاع از دختر بی حجاب در محرم