مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:202021-01-03حوادث

کشف و ضبط شیر آلوده و مخلوط 50درصدی آب در یاسوج+ عکس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و توقف محموله شیر آلوده با مخلوط50 درصدی آب در شهر یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و توقف محموله شیر آلوده با مخلوط50 درصدی آب در شهر یاسوج خبر داد.

براتعلی صالحی در حاشیه توقف یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده در شهر یاسوج به خبرنگاران گفت: با توجه به گزارشات مردمی و دامپزشکی استان مبنی بر اینکه شیرهای آلوده با بار میکروبی بالا و داشتن آب بیش از حد نرمان به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود.

این مساله خطرات زیادی را برای مردم و مصرف کنندگان بوجود می آورد.

وی افزود: با همراهی و هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دامپزشکی استان پس از برسری های لازم امروز توانسته ایم یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده را متوقف کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: طبق گزارشات واصله روزانه 5 دستگاه خودرو از این نوع شیر از استانهای همجوار بعنوان ضایعات وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

صالحی تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته آب موجود در این شیر که متوقف شده 14 درصد از نرم کشوری بالاتر بود البته بار میکروبی این محموله نیز در حال بررسی و آزامیش است که قطعا با میکروبی بالایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط شیر آلوده و مخلوط 50درصدی آب در یاسوج+ عکس

کشف و ضبط شیر آلوده و مخلوط 50درصدی آب در یاسوج+ عکس