مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:252021-01-03اقتصادي

رکورد سکه های داوران میدون با طرح کارآفرینی پستکس شکسته شد


پستِکس، ازاولین سامانه های جامع خدمات حمل و نقل ایران با همت والای فرزندان ایران زمین در سال 1396 و بوسیله هلدینگ 2Aراه اندازی شد.

- پستِکس، ازاولین سامانه های جامع خدمات حمل و نقل ایران با همت والای فرزندان ایران زمین در سال 1396 و بوسیله هلدینگ 2Aراه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پستِکس، در واپسین ساعات روز سه شنبه نهم دی ماه 1399 برنامه پرطرفدار میدون از شبکه 3 سیما پخش شد اما در اتفاقی عجیب و در حیرت داوران حاضر مدیرعامل شرکت پستکس آقای مهندس بابک عقیلی نسب موفق به رکوردشکنی در این مسابقه شد و 36 سکه از داوران دریافت کرد.

برای اولین بار دریافت 36 سکه توسط پستکس اما این برنده شدن همراه با چالشهایی برای پستکس نیز بود و لحظاتی قطع شدن ارسال و دریافت پیامک تایید در زیر ساخت های مگفا باعث شد یکی از داوران برنامه از پستکس 6 سکه کم کند ولی مجددا 3 تای آن را برگرداند اما در فضای حاکم بر هیات داوران نیاز قطعی به چنین سامانه ای کاملا احساس شد و حتی پرداخت به جنبه های بخش پست خارجی این سامانه از اولویت های محور صحبت های داوران بود.

در وقت دفاع نهایی پستکس توانست با قاطعیت تمامی سکه های داوران بجز یکی را از آن خود نماید و به تقریب رکورد دار تعداد سکه بدست آمده نیز گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد سکه های داوران میدون با طرح کارآفرینی پستکس شکسته شد

رکورد سکه های داوران میدون با طرح کارآفرینی پستکس شکسته شد