مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:352021-01-03سياسي

آخرین اخبار از همکاری های ایران و روسیه برای تولید واکسن کرونا


سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه اظهار کرد: علیرغم اعلام آغاز فاز نخست تست انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا، ایران تمامی واکسن های تولیدی از جمله واکسن روسبه را مد نظر داشته و واکسن اسپوتنیکV را هم در دست مطالعه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن مصاحبه کاظم جلالی با روزنامه ایزوستیا روسیه به نقل از سفارت ایران در مسکو به شرح زیر است: سوال: در تاریخ 3 ژانویه یکسال از ترور ژنرال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی گذشت.

در ماه سپتامبر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که مسببین قتل سردار سلیمانی مجازاتی که مستحق آن می باشند را خواهند کشید .

بعد از قتل محسن فخری زاده فیزیکدان هسته ای در ماه نوامبر، ژنرال سلامی بار دیگر قول داد که آنهایی که در پس این قتل قرار داشتند، پاسخگوی آن خواهند بود .

آیا این بدین معناست که ایران اقدامات تلافی جویانه ای را برنامه ریزی می کند؟ اگر پاسخ مثبت است، این اقدامات بر علیه چه فردی می باشند؟ چه مردم ایران و چه مقامات و نخبگان ایرانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به انحاء مختلف قربانی ترور بوده اند.

این موضوع امر جدیدی نیست.

همانگونه که اشاره کردید در فاصله یکسال گذشته، دشمنان ایران علاوه بر خرابکاری هایی که در برخی سایت ها و تاسیسات ایرانی داشته اند، متاسفانه دوتن از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از همکاری های ایران و روسیه برای تولید واکسن کرونا

آخرین اخبار از همکاری های ایران و روسیه برای تولید واکسن کرونا