مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:552021-01-03سياسي

بازتاب مراسم سالگرد ترور شهید سلیمانی در رسانه های آمریکایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی سی ان ان دراین باره گزارش داد که شب گذشته مراسم گرامیداشت شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران که توسط آمریکا ترور شد، - سی ان ان گفت که اقدام دولت ترامپ در ترور سردار قاسم سلیمانی تنش بین ایران و آمریکا را به شدت افزایش داد.

تارنمای شبکه فاکس نیوز هم در گزارشی با موضوع نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، به نقش فرمان دونالد ترامپ در این حمله تروریستی اشاره کرد و نوشت برخی از مقامات ایرانی هشدار داده اند کسانی که در ترور سردار سلیمانی دست داشته اند، در امان نخواهد بود.

شبکه خبری سی.

بی.

اس.

نیوز هم با مروری به شخصیت شهید سردار سلیمانی، به نقل از بسیاری از کارشناسان، از او به عنوان یک نابغه نظامی نام برد که به همراه نیرو های تحت فرمانش در جریان جنگ علیه داعش در سوریه و بخصوص در عراق، نقشی موثر داشت.

ترور سردار سلیمانی در سال گذشته میلادی، به عنوان یکی از مهم ترین رویداد های سال 2020 در تقویم تحولات این سال ثبت شد.

روز گذشته و امروز نیز بسیاری از رسانه های غربی، با پرداختن به سالروز این حمله تروریستی از زوایای مختلف، بر این مهم تاکید داشتند که برغم ادعا های مقامات آمریکایی، ترور سردار سلیمانی نه تنها کمکی به امنیت منطقه نکرد بکرد باعث تشدید تنش ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب مراسم سالگرد ترور شهید سلیمانی در رسانه های آمریکایی

بازتاب مراسم سالگرد ترور شهید سلیمانی در رسانه های آمریکایی