مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:052021-01-03اجتماعي

تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه


معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ عین اله جهانی با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از 18 آبان ماه سال جاری اظهارکرد: بنا بر تدبیر و دستور سردار حسین اشتری - فرمانده نیروی انتظامی - از 18 آبان ماه فرآیند اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ ها و توقفگاه ها به مدت دو ماه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این اقدام گامی در راستای خدمات دهی به مردم، احقاق حقوق آنان و توسعه سرمایه اجتماعی است، توضیح داد: تدبیر بر این بود موتورسیکلت های رسوبی که (از سال 90 تا 98 ـ از تاریخ 98/12/29 به قبل) در پارکینگ ها هستند با رفع موانع و ایجاد شرایطی خاص ترخیص شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد : بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ، دو ماه و از 18 آبان ماه تا 18 دی ماه بود اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان و راکبان برای آزاد سازی موتورسیکلت ها از توقفگاه ها و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه

تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه