مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:102021-01-03اقتصادي

طرح مطالعاتی اسکان عشایر فارس تعیین تکلیف می شود


مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که از 120 طرح مطالعاتی اسکان عشایر این استان، بخش عمده آن به سرانجام رسیده و شماری از طرح باقی مانده هم تعیین تکلیف می شوند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که از 120 طرح مطالعاتی اسکان عشایر این استان، بخش عمده آن به سرانجام رسیده و شماری از طرح باقی مانده هم تعیین تکلیف می شوند.

عطاءالله زمانی یکشنبه 14 دی در بازدید از مناطق عشایری شهرستان فسا بیان کرد: با اجرای این طرح ها که شامل اقدامات عمرانی و زیربنایی اسکان در کانون های توسعه عشایری و تجهیز این کانون ها به خدماتی از جمله راه، آب، برق و آماده سازی سایت اسکان در مناطق عشایری است، وضعیت زندگی عشایر بهتر می شود و آرامش خاطر بیشتری در میان عشایر به وجود می آید.

او با بیان اینکه تامین زمین و زیر ساخت های اسکان از اولویت های بنیاد مسکن است، افزود: اجرای کانون های توسعه اسکان عشایر دراستان فارس با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن خدمت به آحاد جامعه و از جمله جامعه تولید کننده عشایر است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اضافه کرد:اسکان عشایر با هدف تامین آسایش و رفاه بیشتر با مشارکت بنیاد مسکن و همراهی سازمانً های مسئول دنبال می شود.

زمانی با بیان اینکه دراستان فارس 200 نقطه برای احداث کانون اسکان عشایر پیش بینی شده است، ادامه داد: تاکنون عملیات اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مطالعاتی اسکان عشایر فارس تعیین تکلیف می شود

طرح مطالعاتی اسکان عشایر فارس تعیین تکلیف می شود