مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:252021-01-03اقتصادي

اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان


معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان از سوی صندوق نوآوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر، میزان برخورداری شرکت های دانش بنیان با مدیرعاملی زنان از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی را تبیین کرد و گفت: زنان دستاوردهای خوبی در عرصه صنعت داشته اند به طوری که میزان اشتغال زنان در صنعت 26.

4 درصد و میزان اشتغال مردان در صنعت 32.

8 درصد است.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: در زمینه برخورداری از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در سال 99 میزان استفاده از خدمات بیشتر شده است به طوری که در زمینه توانمندسازی 535 فقره خدمات ارائه شده است که از این تعداد 175 شرکت به مدیریت زنان آن را دریافت کرده که 29 درصد از کل شرکت های دانش بنیان با مدیریت زنان را شامل می شود.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه تسهیلات کرونایی صندوق نوآوری و شکوفایی، 972 فقره تسهیلات ارائه شده که 77 شرکت دانش بنیان با عاملیت زنان از این خدمت استفاده کردند.

در زمینه ارائه تسهیلات نیز 2583 فقره تسهیلات ارائه شده است که 384 شرکت دانش بنیان با عاملیت زنان از این خدمات استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان

اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان