مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:252021-01-03اقتصادي

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود، اگر مشکلات واحدتولیدی به دلیل سو مدیریت باشد باید به صورت جداگانه به تخلفات مدیر خاطی رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر این سند، اظهار داشت: سند توسعه قضایی حاضر باتوجه به پشتوانه کار کارشناسی عظیم تنها یک برنامه عادی نبوده و سندی راهبردی بوده که در کنار آن برنامه های متعدد در حوزه های مختلف اجرا خواهد شد.

وی افزود: با اجرای سند توسعه قضایی تا سال 1402 شاهد تحول عظیمی در راستای حفظ حقوق عامه و اشخاص و آزادی های مشروط خواهیم بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه از جمله راهبردهای ارائه شده در این سند حمایت از تولید و سرمایه گذاری های مشروع است، اضافه کرد: از زمان مدیریت حضرت آیت الله رییسی در خصوص مبارزه با مظاهر فساد، مفاسد اقصادی و حوزه اداری اتفاقات خوبی افتاده که از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسیده است.

وی ادامه داد: در کنار مبارزه با مظاهر فساد ایجاد زمینه برای تولید و اشتغال جزو برنامه های راهبردی قوه قضاییه بوده و بر این اساس ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری ها در استان تشکیل شده و با همکاری همه حوزه ها فعال بوده و جزو ستادهای موفق کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود