مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:552021-01-03فرهنگي

انتشار «زائران کوهستان مه آلود» تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زائران کوهستان مه آلود داستانی با محوریت سفری به کوهستانی رازآمیز در روستایی است که هر ساله با مراسم مذهبی سنتی خود، - انتشار زائران کوهستان مه آلود تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی زائران کوهستان مه آلود تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی است که از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار کتاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زائران کوهستان مه آلود داستانی با محوریت سفری به کوهستانی رازآمیز در روستایی است که هر ساله با مراسم مذهبی سنتی خود، بسیاری را از گوشه و کنار کشور به سویش می کشد تا نفسی یا شاید دیداری تازه کنند.

اما در این مسیر مسائل و مشکلاتی گریبان مسافران داستان را می گیرد تا با به جا آوردن رسم رفاقت و دوستی و خطر کردن برای یکدیگر، حکمت هایی از زندگی را با خود به ارمغان ببرند.

محمد رضا بایرامی که سابقه دیرپایی در نگارش برای مخاطبان نوجوان دارد و تنها نویسنده ایرانی است که رمانی نوجوانانه از وی برنده یکی از معتبرترین جوایز ادبی اروپا شده است و در تمامی این سال ها و با وجود فعالیت حرفه ای در عرصه رمان و ادبیات بزرگسال از نوشتن برای مخاطبان نوجوان غافل نبوده است.

بایرامی در زائران کوهستان مه آلود بار دیگر به سنت مورد علاقه خود که استفاده از عناصر ادبی فولکلور در داستان نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «زائران کوهستان مه آلود» تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی

انتشار «زائران کوهستان مه آلود» تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی