مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:152021-01-03اقتصادي

تامین برخی تجهیزات متروی شیراز از طریق قرارگاه خاتم الانبیا


براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، خرید بخشی از تجهیزات مورد نیاز خط دوم مترو در این کلانشهر، توسط شهرداری از طریق قرارگاه خاتم الانبیا، - ایسنا/فارس براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، خرید بخشی از تجهیزات مورد نیاز خط دوم مترو در این کلانشهر، توسط شهرداری از طریق قرارگاه خاتم الانبیا، دنبال خواهد شد.

شورای اسلامی شیراز با تصویب طرحی یک فوریتی، شهرداری را مکلف کرد که بدون در نظرگرفتن تشریفات، تجهیزات مورد نیاز شبکه برق بالاسری و سیگنالینگ خط دوم متروی این کلانشهر را تا مبلغ 5000 میلیارد ریال، از طریق قرارگاه خاتم الانبیا خریداری و منابع اعتباری آن را از محل منابع شهرداری، اوراق مشارکت و منابع عمومی دولت تامین کند.

در این جلسه طرح یک فوریتی مساعدت به تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز، برای رسیدگی به کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان کمیسیون اصلی رسیدگی کننده و نیز کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک به عنوان کمیسیون فرعی ارسال شد تا ظرف مدت یک هفته موضوع را بررسی و در صحن علنی ارائه کند.

در ادامه این جلسه علنی، به لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز درباره عوارض صدور مجوز تردد خودروهای باربری در محدوده طرح مکانی و زمانی شیراز رسیدگی شد؛ این لایحه، به درخواست شرکت های حمل ونقلی، اتاق اصناف و اتاق بازرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برخی تجهیزات متروی شیراز از طریق قرارگاه خاتم الانبیا

تامین برخی تجهیزات متروی شیراز از طریق قرارگاه خاتم الانبیا