مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:152021-01-03سياسي

قرارگاه خاتم الانبیاء تامین کننده تجهیزات خط 2 متروی شیراز


با تصویب شورای اسلامی شیراز، شهرداری برای خرید تجهیزات مورد نیاز خط 2 قطار شهری شیراز، با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قراردادی 5 هزار میلیارد ریالی و بدون تشریفات منعقد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر یکشنبه در جلسه یکصد و شصت و پنجم شورای شهر شیراز، لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز، درباره کسب مجوز انعقاد قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بررسی شد و به تصویب رسید.

بر اساس این لایحه که از سوی کمیسیون های عمران، حمل و نقل و ترافیک و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا به صحن علنی ارائه شده بود، شهرداری شیراز به منظور خرید و تأمین بخشی از تجهیزات مورد نیاز خط 2 قطار شهری این کلان شهر خواستار انعقاد قراردادی با برآورد 5 هزار میلیارد ریال و بدون تشریفات شد؛ بر اساس ماده واحده این مصوبه، شهرداری می تواند طبق اولویت پروژه، برای خرید و تأمین تجهیزات شبکه برق بالاسری و سیگنالینگ خط دو قطار شهری، تا مبلغ 5 هزار میلیارد ریال بدون تشریفات قانونی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) قرارداد منعقد کند.

در تبصره این لایحه نیز محل تأمین منابع اعتباری به منظور خرید تجهیزات یادشده از محل منابع شهرداری، اوراق مشارکت و منابع عمومی دولت عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیاء تامین کننده تجهیزات خط 2 متروی شیراز

قرارگاه خاتم الانبیاء تامین کننده تجهیزات خط 2 متروی شیراز