مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:152021-01-03ورزشي

برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات مورد نیاز فدراسیون ها


کمیته ملی المپیک با تصویب هیات اجرایی اعتبار ویژه ای برای تامین تجهزات ضروری و موردنیاز فدراسیون های المپیکی اختصاص خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رییس کمیته، اعضای هیات اجرایی، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2020 و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد.

در ابتدای این نشست به بررسی آخرین به وضعیت اردوهای مختلف رشته های المپیکی و بازدید از تمرینات و مسائل مربوط به آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در رقابت های انتخابی کسب سهمیه و بازی های المپیک توکیو پرداخته شد و در ادامه گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص شاخص های توزیع اعتبارت سال 1400 توسط سید عبدی افتخاری ارائه شد.

در این گزارش، کلیات و چارچوب این شاخص گذاری به تصویب رسید و مقرر شد پس از اخذ نظرات پیشنهادی و اصلاحی اعضای هیات اجرایی، پیش نویس نهایی آن در نشست بعدی توسط آقای عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ارائه گردد به نحوی که تا پایان سال جاری ارقام نهایی با توجه به میزان بودجه مصوب سال آتی کمیته به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات مورد نیاز فدراسیون ها

برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات مورد نیاز فدراسیون ها