مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:452021-01-03سياسي

شهادت سردار دل ها هِیمنه آمریکا را در هم کوبید


فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم کوبید و در حال حاضر هم آمریکایی ها به خاطر ترس و شناخت از توان نظامی ایران مرتب پیام می فرستند که اگر حمله کنید ما فقط دفاع می کنیم و ما باید به این افتخار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ مهدی علمدار فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم دهه بصیرت و گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه شیرآلات ریابی شهرک صنعتی خیرآباد، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی همین بس که در زمان حیاتش حاضر نبود از ایشان فیلمی پخش شود و فقط دوست داشت در پنهان، کار خود را انجام دهد که بعد از شهادت همگان تازه به این حماسه های شهید سلیمانی پی بردند.

وی به ایام الله دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: در دهه بصیرت چندین رخداد بزرگ شکل گرفته و شاخص آن یوم الله 9 دی است که آبی بر آتش فتنه گران بود در حالی که سال ها برنامه ریزی برای آن شده بود.

فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران بصیرت داشتن را شاخصه مردم انقلابی دانست و ادامه داد: ایام فاطمیه و دهه بصیرت برای حق جویان با تفکر و مطالعه باشد تا بدانند بی بصیرتی خواص چه ضرباتی بر ملت ها خصوصاً صدر اسلام وارد کرد؛ آیندگان ما را مثل صدر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار دل ها هِیمنه آمریکا را در هم کوبید

شهادت سردار دل ها هِیمنه آمریکا را در هم کوبید