مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 15:402021-01-03سياسي

ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز در دیدار با مدیرعامل صنعت آب و برق استان ضمن قدردانی از وزیر نیرو در پویش هر هفته الف ب ایران، را برای مردم دلگرم کننده و امیدبخش توصیف کرد.

وی سپس افزود: هر آدم منصفی گواهی می دهد که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت رسانی از جمله آب برق و گاز خدمات وسیعی در اختیار مردم در اقصی نقاط کشور قرار گرفته است.

وی همچنین به برخی چالش های موجود در حوزه آب و برق اشاره کرد و از مدیران حاضر در جلسه خواست پیش بینی های لازم را برای ایام اوج مصرف آب، برق و گاز به عمل آورند تا مشکلی برای مردم در این ایام پیش نیاید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در عین حال از مردم خواست با مدیریت مصرف آب، برق و انرژی مسئولان ذیربط را در انجام وظایف محوله یاری نمایند.

وی با اشاره به برخی اقدامات ارزنده شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی ازجمله آزادسازی قابل توجه آزاد سازی قابل توجه حریم و بستر رودخانه ها با استفاده از ماشین آلات و امکانات دستگاه های اجرایی، افتتاح سدهای حاجیلر چای وکلقان، ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه، تأمین برق مورد نیاز صنایع و پیگیری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه

ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه