مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 15:452021-01-03سياسي

توجهی به بحث اشتغال در حوزه کشاورزی نشده است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد، متاسفانه به بحث اشتغال در حوزه کشاورزی توجه چندانی صورت نگرفته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد، متاسفانه به بحث اشتغال در حوزه کشاورزی توجه چندانی صورت نگرفته است، یکی از مهم ترین معضلات در بخش صادرات حوزه کشاورزی نبود کانتیرهای یخچال دار است و تولید این نوع کانتیرها باید مدنظر باشد.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری 14 دی ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال وبختیاری، با بیان اینکه امنیت ملی در گرو امنیت غذایی است، اظهار کرد: هم در عمل و علم معتقد هستیم در هر کشور و استانی باید بر اساس پتانسل ها سرمایه گذاری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در طول چهار دهه گذشته به توسعه کشاورزی در کشور توجه جدی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی در حوزه کشاورزی هزینه کمتری دارد و بیش تر از سایر حوزه ها است، اما این به این معنا نیست به سایر حوزه ها از جمله صنعت توجه نشود.

جعفری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد، متاسفانه به بحث اشتغال در حوزه کشاورزی توجه چندانی صورت نگرفته است، یکی از مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجهی به بحث اشتغال در حوزه کشاورزی نشده است

توجهی به بحث اشتغال در حوزه کشاورزی نشده است