مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 17:252021-01-03ورزشي

متن و حاشیه بازدید معاون پارلمانی وزیر ورزش از پروژه های ورزشی مازندران + فیلم


معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از پروژه های نیمه کاره ورزشی استان مازندران بازدید کرد و وعده های را برای تسریع در اجرایی شده پروژه ها داد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی استان مازندران یکی از استان هایی است که با وجودداشتن رتبه خوب در ورزش کشور، پروژه های نیمه کاره زیادی در شهرهای مختلف استان دارد.

پروژه هایی که سال هاست هیچ ترتیب اثری به آنها داده نشده و همچنان نیمه کاره است.

از پروژه های غرب استان و پروژه استادیوم های ورزشی آمل تا پروژه سالن 6 هزار نفری و پیست دوچرخه سواری مرکز استانی که بیش از 25 سال است که فقط خاک می خورند و تنها پس زمینه عکس های زیبای مسؤولانی شده که تنها عکس یادگاری کنار این پروژه ها داشته اند اما خبری از افتتاح یا تکمیل پروژه ها نیست.

جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به دستور وزیر ورزش و جوانان به بازدید از پروژه های استان مازندران پرداخت و طبق معمول قول و وعده آماده سازی پروژه ها تا پایان سال را دادند.

اما آیا این پروژه بالاخره به سرانجام خواهد رسید یا نه ! *زمان دقیق افتتاح پروژه ها؛ فروردین یا اردیبهشت ! معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید امروز از پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن و حاشیه بازدید معاون پارلمانی وزیر ورزش از پروژه های ورزشی مازندران + فیلم

متن و حاشیه بازدید معاون پارلمانی وزیر ورزش از پروژه های ورزشی مازندران + فیلم