مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 17:552021-01-03دانش

اهدا محصولات فناورانه به رایزن فرهنگی عراق در ایران


رییس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان از اهدای محصولات فناورانه یکی از شرکت های پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به رایزن فرهنگی عراق در ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمد نظیفی فرد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا مبتنی بر فناوری پلاسمای سرد، محصول فناورانه یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری با حضور امجد حمید المظفر رایزن فرهنگی عراق در ایران و استاد محمد باقر حکیم در دانشگاه کاشان به رایزن فرهنگی عراق اهدا شد.

رییس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان افزود: این محصول که توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی داشگاه کاشان که موسس شرکت دانش بنیان  پیشرو فناور نانوتا و آسیا مستقر در پارک علم و فناوری هستند، ساخته شده و اخیرا مجوز محصول دانش بنیان را از کارگروه ارزیابی و تایید صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان دریافت کرده اند.

وی بیان داشت: این شرکت در توسعه فناوری پلاسمای سرد و بکارگیری آن در طراحی و ساخت محصولات تصفیه و ضد عفونی محیطی در منطقه پیشرو است و اخیرا نیز در قالب یک طرح دانش بنیان و با ایده محوری تولید تجهیزات ضد عفونی دبی بالا با حمایت پارک علم فناوری و معاونت علمی ریاست جمهوری به دانش تخصصی مورد نیاز در توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا محصولات فناورانه به رایزن فرهنگی عراق در ایران

اهدا محصولات فناورانه به رایزن فرهنگی عراق در ایران