مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 18:252021-01-03سياسي

روایت عشق؛ دعا از حرم برای حاج قاسم و ماجرای شهیدی که در بیابان گم شد


خواهر شهید مدافع حرم محمدعلی حسینی و همسر شهید محمدنبی محمدی از شهدای تیپ فاطمیون کرمان می گوید: بعد از دهه فاطمیه سال 97، در مشهد و حرم امام رضا(ع) بودم، - خبرگزاری فارس - کرمان، عصر یکشنبه و در ادامه ویژه برنامه های نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصلای کرمان میزبان قدوم خانواده شهدای مدافع حرم بود، دیار حاج قاسم عزیز، 36 شهید از تیپ فاطمیون و 9 شهید مدافع حرم به همراه شهید پورجعفری و حاج قاسم را تقدیم کرده است.

خانواده شهدا هم به مانند شهدای عزیزشان معطر به عطر الهی هستند، فضای مصلای کرمان حال و هوای عجیبی داشت با میهمانان عزیزی، فرزندان حاج قاسم، همرزمانش محمدباقر قالیباف و محسن رضایی و خانواده شهید پورجعفری و روایتگری از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت که همزمان صدای ناله مادران برخی شهدا به این فضا حس دیگری می داد.

  و اما نوبت رسید به روایتگری دو نفر از خانواده شهدا، فاطمه حسینی خواهر شهید مدافع حرم محمدعلی حسینی و همسر شهید مدافع حرم محمدنبی محمدی روایت زیبای و دلنشین خود را آغاز کرد، از دیدارش با حاج قاسم گفت و از دعایی که برایش کرده است.

خواهر شهید مدافع حرم محمدعلی حسینی و همسر شهید مدافع حرم محمدنبی محمدی: از دیدارم با شهید حاج قاسم سلیمانی می گویم بعد از شهادت همسرم سال 97  دیداری با ایشان در بیت الز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عشق؛ دعا از حرم برای حاج قاسم و ماجرای شهیدی که در بیابان گم شد

روایت عشق؛ دعا از حرم برای حاج قاسم و ماجرای شهیدی که در بیابان گم شد