مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 18:502021-01-03سياسي

12 واقعیت و پیش بینی جالب در مورد جهان پساکرونا


با ورود بیماری فراگیر کرونا به مرحله ای تازه، 12 تن از متفکران برجسته جهانی پیش بینی خود را درباره سال 2021 میلادی و آنچه پس از آن روی خواهد داد، - مطرح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مجله فارین پالیسی در گزارشی نوشت: یک سال پس از اینکه کووید 19 در سراسر جهان شیوع پیدا کرد، خطوط نظم جهانی دچار تغییر شده و نظم تازه ای در حال ظهور است.

در حالی که این ویروس جان بسیاری را گرفته، باعث ایجاد اخلال در روند اقتصاد جهانی شده و نتایج انتخابات را تغییر داده است، منجر به تغییر قدرت سیاسی و اقتصادی چه در داخل و چه بین کشور ها خواهد شد.

مجله ما برای درک بهتر این تغییرات با توجه به وارد شدن جهان به مرحله ای تازه در سال 2021 میلادی، نظر 12 متفکر صاحب نام در سراسر جهان را جویا شده است تا پیش بینی خود را از نظم جهانی درد وره پساکرونا بیان کنند: زمانی برای رهبری: جان آلن، رییس موسسه بروکینگز در میانه این بحران جهانی بهداشتی اگر برنده ای باشد، تعدادی انگشت شمار خواهد بود؛ نه به این دلیل که بیماری از کنترل ما خارج بود بلکه بدین دلیل که اکثر دولت ها نتوانستند رهبری و انضباط اجتماعی مناسب را در جوامع برای کنترل آن تا زمان تولید واکسن اعمال کنند.

کووید 19 به سرعت به عاملی اضطراب زا در سیستم شکننده بین المللی تبدیل شد و آسیب پذیری ها و نقاط ضعف جوامع را شدت بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 واقعیت و پیش بینی جالب در مورد جهان پساکرونا

12 واقعیت و پیش بینی جالب در مورد جهان پساکرونا