مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 19:152021-01-03بين الملل

اتحادیه جهانی دانشمندان مسلمان تحریم گسترده رژیم صهیونیستی را خواستار شد


اتحادیه جهانی دانشمندان مسلمان با انتشار بیانیه ای تحریم گسترده و همه جانبه رژیم صهیونیستی تا زمان خروج از تمام مناطق اشغالی را خواستارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی دانشمندان مسلمان روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای خواستار تحریم گسترده رژیم صهیونیستی تا زمان خروج از تمام مناطق اشغالی شد.

به نوشته روزنامه دیلی صباح در این بیانیه آمده است: ما خواستار تحریم اسراییل هستیم که در حال حاضر مسجد الاقصی را اشغال کرده ، به خواهران و برادران ما در بلندی های جولان در سوریه و فلسطین حمله و زمین ها و خانه های آنها را تخریب می کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است که مقاومت برابر اشغالگران از طریق روش های قانونی و اخراج اشغالگران از نظر اسلام یک تعهد اخلاقی است و توسط قوانین بین المللی و همچنین قطعنامه های سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده است.

در این بیانیه آمده است: کسانی که کالاهای اشغالگران صهیونیست را خریداری یا به بازار عرضه می کنند، گناهکار شناخته می شوند و در این جنایت دست دارند.

بنابراین، ما از همه مسلمانان خواستار تحریم اقتصادی گسترده اسراییل هستیم تا زمانی که این رژیم از تمام اراض اشغالی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه جهانی دانشمندان مسلمان تحریم گسترده رژیم صهیونیستی را خواستار شد

اتحادیه جهانی دانشمندان مسلمان تحریم گسترده رژیم صهیونیستی را خواستار شد