مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 19:302021-01-03سياسي

برخورد قضایی با ترک فعل مدیران در سیل/ سامانه گزارشگران فساد توسعه می یابد


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در بحث احقاق حقوق عامه در خصوص سیل سال گذشته بیش از 140 گزارش تهیه کردیم، گفت: تعدادی از افرادی که در این رابطه ترک فعل کرده بودند به مراجع قضایی و تخلفات اداری معرفی کردیم که تعدادی از این پرونده به محکومیت انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه تهران 20 شبکه پنج سیما در خصوص اقدامات این سازمان در احقاق حقوق عامه، اظهار کرد: قوه قضاییه در دوره تحول و مسؤولیت آیت الله رییسی، اقدامات اساسی و بنیادین را شروع کرده و احساس تحول در قوه قضاییه کاملا مشهود است و مردم هم این را احساس می کنند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که اخیرا قوه قضاییه آن را انجام داده، تدوین سند تحول قوه قضاییه است که این سند قبلا وجود داشته و سندی که به تازگی منتشر شده، سند ارتقاء یافته قوه قضاییه است که حسب مأموریت هایی که در قانون اساسی به عهده قوه قضاییه گذاشته شده، تنظیم شده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: یکی از مأموریت های قوه قضاییه در قانون اساسی نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور است که در این سند مأموریت سوم قوه قضاییه شناخته شده و برای هر ماموریتی، راهبرد و راهکار هایی پیش بینی شده که یکی از راهکار هایی که برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با ترک فعل مدیران در سیل/ سامانه گزارشگران فساد توسعه می یابد

برخورد قضایی با ترک فعل مدیران در سیل/ سامانه گزارشگران فساد توسعه می یابد