مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 20:302021-01-03سياسي

ژنرال سلیمانی نوین ترین استراتژی دفاعی جهان را به کار گرفت


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: ژنرال سلیمانی با گسترش مرزهای دفاعی کشور به خارج از جغرافیای جمهوری اسلامی ایران نوین ترین استراتژی دفاعی جهان را به کار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ زاده شامگاه امروز درآیین شب شعر مقاومت ویژه بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: انتقام سخت چکیده سیاست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم شروع جنگ اما دفاع قاطعانه می باشد.

وی افزود: ایران همواره بر توان دفاعی خود افزوده و امروز دفاع از کیان اسلامی را به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور منتقل کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اگر دفاع در مرزهای کشور انجام می شد هرگز از چنین امنیتی برخوردار نبودیم، تصریح کرد: ژنرال شهید سلیمانی با پیشبرد مرزهای دفاعی کشور نوین ترین استراتژی دفاعی جهان را به کار گرفته است.

شیخ زاده ادامه داد: شهید سلیمانی ژنرالی بین المللی و مسلط بر سیاست های نظامی بود که سپر دفاعی ایران در برابر تمامی تهاجم های منطقه به شمار می رفت.

وی اضافه کرد: گسترش مرزهای دفاعی می تواند دشمن را در نطفه زمین گیر کند که نهادینه کردن بسیج از فرمول های معمار کبیر انقلاب در راستای تحقق این مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال سلیمانی نوین ترین استراتژی دفاعی جهان را به کار گرفت

ژنرال سلیمانی نوین ترین استراتژی دفاعی جهان را به کار گرفت