مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 21:302021-01-03اقتصادي

باجه عوارضی آزادراه ها تا پایان امسال جمع می شود؟


الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی سال هاست در رفت و آمد است و حتی امسال برخی از آزادراه هایی که با این سیستم افتتاح شده بودند با وجود مخالفت وزیر راه، - الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی سال هاست در رفت و آمد است و حتی امسال برخی از آزادراه هایی که با این سیستم افتتاح شده بودند با وجود مخالفت وزیر راه، عوارضی ها را به خود دیدند اما این بار با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به نظر می رسد این مسئله جدی تر از گذشته دنبال شده و قرار است تا پایان امسال باجه های عوارضی از همه آزادراه های کشور جمع شود و دوربین ها جای آن ها را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اواخر سال 1397 و اوایل سال گذشته الکترونیکی شدن عوارض آزادراه ها در دستور کار دولت قرار گرفت و به تدریج تعداد آزادراه هایی که به سیستم دریافت و پرداخت عوارض مجهز شدند به 11 آزادراه رسید.

در این میان آزادراه شهید همت و منطقه یک آزادراه تهران –شمال آخرین محورهایی بودند که اسفند ماه سال گذشته الکترونیکی شدند و در بدو افتتاح و بهره برداری هم خبری از باجه های عوارضی در آن ها نبود.

اما تیر ماه امسال و تنها پس از گذشت 5 ماه از بهره برداری از مسیر مشکل همیشگی آزادراه های الکترونیکی برای سرمایه گذاران دو آزادراه تازه تاسیس بروز کرد که همان پرداخت نشدن عوارض از سوی مردم بود و با وجود مخالفت های محمد اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باجه عوارضی آزادراه ها تا پایان امسال جمع می شود؟

باجه عوارضی آزادراه ها تا پایان امسال جمع می شود؟