مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 01:152021-01-03سياسي

هدف اصلی شهید سلیمانی ایجاد صلح و امنیت در جهان بود


صلح طلبی، ایجاد امنیت با تکیه بر مفهوم برادری دینی، نژادی، قومی و برادری انسانی در جهان، از اهداف ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، وبیناری با نام صلح و برادری اسلامی در مکتب شهید سلیمانی با حضور حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، عباس خامیار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در به مکتب ناب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی همواره حامی فرزندان شهدای مدافع حرم بود و در عین حال فرمانده قدرتمند و تیزهوشی بود که در مقابله با داعش و تروریسم نقشی کلیدی و مؤثر داشت.

امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت برادری مؤمنان به عنوان یکی از اصول بسیار مهم دین مبین اسلام که در قرآن کریم نیز بر آن تاکید شده، افزود: مسلمانان برادر یکدیگر هستند و این از شعارهای اساسی و ریشه دار اسلام است که به برکت مکتب نورانی پیامبر، پیوند دوستی مسلمانان به بالاترین سطح ارتقاء یافته است.

وی بر نقش کلیدی شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای فرامین مکتب ناب اسلامی با نام صلح و برادری اسلامی اشاره داشت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق صلح بود و با دانش و قدرتی که داشت در دوران دفاع مقدس هم به دنبال ایجاد صلح در کشورهای مسلمان و جهان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی شهید سلیمانی ایجاد صلح و امنیت در جهان بود

هدف اصلی شهید سلیمانی ایجاد صلح و امنیت در جهان بود