مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 01:202021-01-03اقتصادي

مشکلات بازار در تأمین روغن و تخم مرغ / برخورد با واحدهای خرد فایده ندارد


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از وابسته بودن استان خوزستان به دیگر استان ها در تامین تخم مرغ مورد نیاز و تاثیر این وابستگی در تعیین قیمت این کالا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از وابسته بودن استان خوزستان به دیگر استان ها در تامین تخم مرغ مورد نیاز و تاثیر این وابستگی در تعیین قیمت این کالا خبر داد.

بهرام جباری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایط فعلی اقتصادی، تعدادی از مرغداری های استان خوزستان آسیب دیده اند و متأسفانه مشکلاتی دارند.

از سوی دیگر، تقاضا برای تخم مرغ در بازار خوزستان زیاد است و در این شرایط، بیش از 90 درصد تخم مرغ مصرفی استان خوزستان، از استان هایی همچون قم، اصفهان، خراسان رضوی و تهران تأمین می شود.

وی افزود: تعدادی مرغداری در سطح استان خوزستان فعال هستند که ظرفیت تولیدشان محدود است اما محصولات شان نسبت به مرغداری های خارج از استان، قیمت مناسب تری دارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: شهرهای اهواز، ماهشهر، دزفول و منطقه شمال استان خوزستان در زمینه تامین تخم مرغ به استان های دیگر وابسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بازار در تأمین روغن و تخم مرغ / برخورد با واحدهای خرد فایده ندارد

مشکلات بازار در تأمین روغن و تخم مرغ / برخورد با واحدهای خرد فایده ندارد