مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 04:502021-01-04اقتصادي

نظر محیط زیست پاکدشت درباره مازوت سوزی در نیروگاه


درپی اظهار نظر معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در یک برنامه تلویزیونی درباره مصرف مازوت در نیروگاه دماوند (شهدای پاکدشت) شهرستان پاکدشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمودرضا سعیدپور در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه نیروگاه شهدای پاکدشت سیکل ترکیبی و از نسل جدید نیروگاه ها است، گفت: فناوری به کار رفته در ساخت، قطعات و توربین های این نوع نیروگاه ها به گونه ای است که امکان مصرف مازوت به عنوان سوخت در آن ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: نیروگاه پاکدشت از سوخت طبیعی گاز استفاده می کند و در فصل سرد یا زمان هایی که مصرف گاز در کشور افزایش پیدا می کند این نیروگاه به سمت مصرف سوخت دوم یعنی گازوییل می رود.

به گفته سعیدپور، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از گازوییل مصرفی نیروگاه شهدای پاکدشت نمونه برداری و آن را به منظور مشخص شدن کیفیت گازوییل به آزمایشگاه ارسال کرده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت ضمن تاکید بر اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت بر فعالیت نیروگاه مستقر در این شهرستان اشراف کامل دارد، خاطرنشان کرد: نیروگاه شهدای پاکدشت به صورت مستمر مورد رصد و بازدید و نمونه برداری قرار می گیرد و نتایج این بررسی ها نشان می دهد که این نیروگاه مازوت مصرف نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر محیط زیست پاکدشت درباره مازوت سوزی در نیروگاه

نظر محیط زیست پاکدشت درباره مازوت سوزی در نیروگاه