مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:052021-01-04فرهنگي

شهرام مکری: جشنواره فیلم فجر دچار سوءتفاهم است


شهرام مکری معتقد است در جشنواره فیلم فجر تناقضی وجود دارد که در حالت خوش بینانه باید آن را یک سوءتفاهم دانست یا یک عهد و قرار قدیمی که هنوز به روز نشده است.

- شهرام مکری معتقد است در جشنواره فیلم فجر تناقضی وجود دارد که در حالت خوش بینانه باید آن را یک سوءتفاهم دانست یا یک عهد و قرار قدیمی که هنوز به روز نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری از آن دست فیلم هایی است که دبیر جشنواره فیلم فجر تاکید کرده به دلیل حضور در جشنواره های خارجی شرایط حضور در فجر را ندارد و البته در این میان به پروانه نمایش نداشتن این فیلم هم اشاره می شود.

این فیلم امسال در جشنواره های مختلفی حضور داشته و جایزه هیات داوران مستقل جشنواره فیلم ونیز و هوگوی نقره ای جشنواره شیکاگو را کسب کرده است.

مسئله نبود امکان برای شرکت کردن چنین فیلم هایی در جشنواره فجر بهانه ای برای گفت وگو با کارگردان جنایت بی دقت شد و او بیش تر از آنکه حضور فیلمش در جشنواره فجر برایش دغدغه باشد از استانداردهایی گفت که این جشنواره باید به آن نزدیک شود.

جنایت بی دقت پروانه نمایش دارد؟ مکری در ابتدا در پاسخ به اینکه آیا برای صدور پروانه نمایش فیلم جنایت بی دقت اقدامی شده است و همچنین با توجه به شرایط ویژه جشنواره امسال که هنوز مشخص نیست به چه شکل برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام مکری: جشنواره فیلم فجر دچار سوءتفاهم است

شهرام مکری: جشنواره فیلم فجر دچار سوءتفاهم است