مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:402021-01-04سياسي

آخرین بوسه سردار دل ها بر تمثال کدام شهید بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دهم دی ماه 98 بود، گویا به وی الهام شده بود که دیگر، وقت، وقت پیوستن به حضرت حق و همجواری با اباعبدالله است، - شاید برای بسیاری از ما سوال باشد که آخرین روز کار فاتح مقاومت، سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی چگونه گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دهم دی ماه 98 بود، گویا به وی الهام شده بود که دیگر، وقت، وقت پیوستن به حضرت حق و همجواری با اباعبدالله است، در محل کارش حاضر می شود، عاشقانه به در و دیوار آن چشم می دوزد و دستانش را بر تمثال مبارک شهدای همرزمش می کشد تا تبرک کند، یا نه شاید هنگام لمس کردن تصاویرشان به آن ها می گوید که یاران دیرینم دیگر چیزی تا همنشین شدن با شما نمانده است.

و، اما در این میان، بر تصویر یکی از شهدا بوسه ای پر از رمز و راز می زند، شهیدی که هر زمانی که می خواست قدمی بردارد، بعد از توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع)، از روح او مدد می گرفت.

همان همسنگری که او را یک لشکر می دانست و همیشه جایش را در ماموریت ها خالی می دید، همرزمی که با رفتنش گمان می کرد که لشکر ثارالله به طور کلی منحل شده است، همان یار دیرینی که تنها شهیدی بود که در وصفش کتابی با نام خورشید سیستان نگاشت و در آن حالات، معنویات و موفقیت هایی که از همرزمش دیده بود، را به قلم تحریر در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بوسه سردار دل ها بر تمثال کدام شهید بود؟

آخرین بوسه سردار دل ها بر تمثال کدام شهید بود؟