مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:452021-01-04سياسي

بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیازمند تحول اساسی است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این استان، گفت: بخش کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری نیازمند تحول اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امیرقلی جعفری عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: هر کشور و استانی به تناسب پتانسیل ها و ظرفیت ها باید در زمینه امنیت غذایی سرمایه گذاری کند.

وی بیان کرد: در 40 سال بعد از انقلاب 10 درصد در حوزه کشاورزی سرمایه گذاری نشده و این هم امنیت ملی گره خورده است و خواست ما انجام طرح ها در حوزه کشاورزی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کمیسیون کشاورزی بارها این موضوع مطرح شد که در زمینه کانتینرهای سردخانه ای برای حمل محصولات به دیگر کشورها به شدت با کمبود مواجه هستیم که می خواهم کارخانه تولید این کانتینرها تأسیس شود.

وی ادامه داد: صنعت نوپای فولاد در استان وارد شده که باید زمینه برای توسعه آن فراهم شود تا اشتغالزایی و درآمدزایی صورت گیرد.

وی گفت: کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری به یکدیگر گره خورده است و باید تلاش شود که تحول اساسی در بخش کشاورزی استان رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیازمند تحول اساسی است

بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیازمند تحول اساسی است