موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:152021-01-04فرهنگي

«شنگول و منگول» ایرانی در چین


فیلمنامه این کار به خاطر جذابیت ها و تکنیک های به کار رفته می تواند برای چینی ها جذاب باشد.

تیم ایرانی بسیار فنی و حرفه ای عمل کرده است.

- انیمیشن The Gools به کارگردانی فرزاد دالوند از کشور چین مجوز نمایش گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این انیمیشن ایرانی با نام چینی بز کونگ فو کار قرار است تا آگوست 2021 (اواسط تابستان) در سینماهای چین اکران شود.

وانگ، کارگردان چینی بز کونگ فو کار که بیشتر نقش بومی سازی این انیمیشن را بر عهده داشته است، درباره همکاری با ایران در تولید این اثر، به ایسنا گفت: همکاری با تیم ایرانی، بسیار جذاب بود و خیلی خرسندم که در این انیمیشن مشارکت داشتم.

در واقع این دومین همکاری من با تولیدات خارج از چین است.

او ادامه داد: فیلمنامه ایرانی خیلی سریع نظرم را جلب کرد و تمایل داشتم در این کار مشارکت داشته باشم.

ما کارهای بومی سازی این انیمیشن را انجام دادیم و حالا خوشحالم همکاری با تیم ایرانی به نتیجه رسیده است و امیدوارم در آینده نظر تماشاگران چینی نیز به این انیمیشن جلب شود.

جین یانگ، تهیه کننده چینی انیمیشن بز کونگ فو کار به ایسنا گفت: فیلمنامه این کار به خاطر جذابیت ها و تکنیک های به کار رفته می تواند برای چینی ها جذاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شنگول و منگول» ایرانی در چین

«شنگول و منگول» ایرانی در چین