مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:202021-01-04سياسي

مسابقه «مرد میدان» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی دادجو دبیر مسابقه مرد میدان که همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط رادیو فرهنگ برگزار می شود درباره این مسابقه بیان کرد: - مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی نویسندگی مرد میدان در رادیو فرهنگ تا 25 دی ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی دادجو دبیر مسابقه مرد میدان که همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط رادیو فرهنگ برگزار می شود درباره این مسابقه بیان کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 13 دی ماه بود، اما تا 25 دی ماه تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش شعر، خاطره، داستانک و دل نوشته ارسال کنند.

وی درباره استقبال از این مسابقه بیان کرد: استقبال زیادی از این مسابقه صورت گرفت، تعداد زیادی از آثار را داریم که از اصفهان و مازندران رسیده است و بعد از آن از کرمانشاه و آذربایجان شرقی و غربی نیز آثار مختلفی رسیده است که در مقایسه با آثار تهران خیلی بیشتر هستند.

همچنین با این اینکه ما مرد میدان را یک مسابقه ملی عنوان کردیم خیلی برایمان جالب بود که از امارات و شهر منچستر هم آثاری رسیده است.

به دلیل همین درخواست های مردمی هم مهلت ارسال آثار تا 25 دی ماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «مرد میدان» تمدید شد

مسابقه «مرد میدان» تمدید شد