مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:402021-01-04سياسي

نخستین واحد مسکن احداثی زیان دیده از سیل در شرق هرمزگان افتتاح شد


نخستین واحد مسمت احداثی زیان دیده از سیل در شرق هرمزگان با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح دوشنبه با همراهی دکتر همتی استاندار هرمزگان، دقایقی پیش به منظور بازدید از مناطق سیل زده جاسک که در سیل دی ماه 98 دچار خسارت شده بود وارد این منطقه شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: د سیل دی ماه 98 به تعدادی از واحدهای مسکن روستایی شهرستان جاسک در مجاورت دو رودخانه سدیج و گابریک خسارت وارد شد که بر اساس ارزیابی ها، 270 واحد نیازمند احداث مجدد، 350 واحد نیازمند تعمیرات و 750 واحد دچار خسارت معیشتی شدند.

وی افزود: بر اساس این برآورد و با مصوبه هیئت وزیران و پس از ابلاغ معاون اول رییس جمهور، برای هر یک از این گروه ها تسهیلاتی تخصیص پیدا کرد که بخشی از این تسهیلات بلاعوض است.

همتی عنوان کرد: روستاهای کروچ، کنتکی، حاجی آباد، گبد، گرندو، نوروزکار، سدیج، گشمی، بندبست، لیره ایی، گنجک طی سیل بهمن ماه 98 دچار خسارت شدند که بر اساس مصوبه شورای مدیریت بحران و شورای برنامه ریزی و توسعه استان، روستای لیره ایی به مکان دیگری منتقل می شود و کار بازسازی واحدهای خسارت دیده در بقیه روستاها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین واحد مسکن احداثی زیان دیده از سیل در شرق هرمزگان افتتاح شد

نخستین واحد مسکن احداثی زیان دیده از سیل در شرق هرمزگان افتتاح شد