مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:402021-01-04سياسي

آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای گوهر فاطمی در شیراز برگزار شد


همزمان با دهه فاطمیه، آیین اختتامیه مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی یگان های ارتش در منطقه فارس با حضورفرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح مستقر در منطقه فارس در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با دهه فاطمیه، آیین اختتامیه مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی یگان های ارتش در منطقه فارس با حضورفرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح مستقر در منطقه فارس در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس و دبیر جشنواره گوهر فاطمی در این مراسم به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره در سطح یگان های منطقه فارس پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس، حجت الاسلام عزیز رضایی گفت: این سومین جشنواره گوهر فاطمی است که در سطح مناطق 11 گانه نزاجا برگزار می شود.

او ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این جشنواره در بین کارکنان و خانواده ها انجام و بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است و از این تعداد 212 مورد در بخش مقاله نویسی شرکت کرده اند که بصورت جداگانه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: در بحث عفاف و حجاب فعالیت های فرهنگی و ایجابی تاثیر بهتری نسبت به فعالیت های سلبی و برخوردی دارد و همچنین نمایشگاه برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای گوهر فاطمی در شیراز برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای گوهر فاطمی در شیراز برگزار شد