مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:502021-01-04پزشكي

کاهش مرگ و میر ناشی از مسمومیت با الکل در استان کردستان


مدیرکل پزشکی قانونی کردستان، گفت: در هشت ماهه سال جاری7 نفر براثرمسمومیت با الکل در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 9 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 2 مورد کاهش یافته است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل پزشکی قانونی کردستان، گفت: در هشت ماهه سال جاری7 نفر براثرمسمومیت با الکل در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 9 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 2 مورد کاهش یافته است.

بهتاش خانی آباد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری کل فوت شدگان مسمومیت با الکل مرد بودند این در حالی است که از 9نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 8نفر مرد و یک نفر دیگر زن بودند وی افزود: در 8 ماهه سال جاری 27 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدونه تغییر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان، بیان کرد: از کل فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر 24نفر مرد و 3 نفر زن بودند.

خانی آباد ذکر کرد: شش نفر بر اثر برق گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 7 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 1 مورد کاهش یافته است، در کل فوت شدگان حوادث برق گرفتگی5نفر مرد و یک نفرزن بودند این در حالی است که هر 7نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل مرد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مرگ و میر ناشی از مسمومیت با الکل در استان کردستان

کاهش مرگ و میر ناشی از مسمومیت با الکل در استان کردستان