مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:002021-01-04سياسي

آرامش در یک قدمی بازار روغن در استان فارس/ بازگشت کارخانه قدیمی روغن به مدار تولید


با افزایش ظرفیت تولید کارخانه نرگس شیراز به 70 تن در روز، بازار روغن در استان فارس به سامان خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان صمت فارس در جریان بازدید از کارخانه روغن نرگس شیراز با همراهی روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، از افزایش ظرفیت تولید روزانه این کارخانه در بحث تولید روغن خوراکی خبر داد و گفت: با این افزایش ظرفیت تولید این کارخانه در بحث روغن خانوار از 10 به 70 تن، به زودی شاهد کاهش عطش موجود در بازار خواهیم بود.

حمیدرضا ایزدی در گفتگو با فارس اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان صمت فارس، خوشبختانه شاهد ایجاد دو خط جدید در تولید روغن خانوار در این کارخانه پس از هشت سال تعطیلی هستیم که نوید روزهای خوب را می دهد.

وی افزود: کارخانه قدیمی روغن نباتی، پس از هشت سال تعطیلی در بحث تولید روغن خانوار، پس از بروز مشکلات تامین روغن در کشور با نوسازی و بهسازی خطوط خود با هزینه ای بالغ بر هفت هزار میلیون ریال بدون استفاده از هیچ گونه تسهیلات بانکی، وارد مدار تولید شد و با تولید 10 تن امروز به تولید 70 تن روغن در روز رسیده است.

ایزدی در حاشیه بازدید از این کارخانه که صبح امروز انجام شد، بیان داشت: این میزان روغن با نظارت سازمان صمت فارس در فروشگاه های کوچک و بزرگ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش در یک قدمی بازار روغن در استان فارس/ بازگشت کارخانه قدیمی روغن به مدار تولید

آرامش در یک قدمی بازار روغن در استان فارس/ بازگشت کارخانه قدیمی روغن به مدار تولید