مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:052021-01-04سياسي

ایستاده در برابر فتنه و تحریف


آیت الله مصباح یزدی، این فیلسوف گرانقدر و متفکر ارزشمند صاحب سبک، به معنای دقیق کلمه از ارادتمندان مخلص و یاران صدیق حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یدالله جوانی طی یادداشتی نوشت: آیت الله محمدتقی مصباح یزدی که عمر با برکتش را در راه ترویج مکتب اهل بیت(ع) و اسلام سیاسی و آرمان های انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سپری کرد، به دیار باقی شتافت و دوستداران و جامعه اسلامی و انقلابی را با رفتنش که گریزناپذیر است، در غم و اندوه فرو برد.

این عالم متقی و پرهیزکار، این فیلسوف گرانقدر و متفکر ارزشمند صاحب سبک، به معنای دقیق کلمه از ارادتمندان مخلص و یاران صدیق حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بود.

این عالم مبارز خستگی ناپذیر، بصیرتی نافذ و بیانی صریح در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و افشای توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی داشت.

او به درستی فتنه ها، انحراف ها، التقاط ها و تحریف های زمان خود را به هنگام می شناخت و براساس تکلیف شرعی، با بهره گیری از توان بالای علمی، به صورت مستدل و منطقی، با فتنه گران و منحرفان و گروه های دارای افکار التقاطی مبارزه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستاده در برابر فتنه و تحریف

ایستاده در برابر فتنه و تحریف