مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:202021-01-04بين الملل

حضور آمریکا در خاورمیانه به روزهای آخر رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی پست نیجریه، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، جنبش اسلامی نیجریه در بیانیه ای ضمن طرح این موضوع که حضور آمریکا در خاورمیانه به روز های آخر خود رسیده، - جنبش اسلامی نیجریه با صدور بیانیه ای به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه به روز های پایانی خود و شمارش معکوس رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی پست نیجریه، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، جنبش اسلامی نیجریه در بیانیه ای ضمن طرح این موضوع که حضور آمریکا در خاورمیانه به روز های آخر خود رسیده، اعلام کرد: ترور سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس معاون رییس حشد شعبی و دیگر افراد در فرودگاه بین المللی بغداد، خلاف قوانین بین المللی، منشور سازمان ملل و نقض حاکمیت عراق بود.

در این بیانیه که از سوی ابراهیم موسی سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه صادر شده آمده است: سردار سلیمانی قهرمان هماهنگ کننده میان مذاهب مسیحیان و مسلمانان بود.

وی خاطرنشان کرد که برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در کلیسای انجیلی حلب در سوریه بیانگر ادای دین به تلاش این شهید در اتحاد و همبستگی بین ادیان و مذاهب مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در خاورمیانه به روزهای آخر رسیده است

حضور آمریکا در خاورمیانه به روزهای آخر رسیده است