مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:202021-01-04حوادث

دستگیری باند کلاهبرداری و پولشویی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون فضای مجازی و رسانه دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند کلاهبرداری و پولشویی در یاسوج، مرکز استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فضای مجازی و رسانه دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند کلاهبرداری و پولشویی در یاسوج، مرکز استان خبر داد.

حمید نادریان با اظهار این که شناسایی گروه متهمین کلاهبرداری بانکی در فضای مجازی در استان در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت، افزود: طی رصد پلیس تخصصی فتای استان، گروه متهمین کلاهبرداری بانکی و پولشویی، فعال در مرکز استان، شناسایی و با صدور دستور قضایی و تلاش مامورین انتظامی، فرد اصلی سرشاخه گروه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

معاون فضای مجازی و رسانه دادستان مرکز استان تصریح کرد: با دستگیری این فرد و بررسی محل اختفاء، تعداد 118 فقره کارت بانکی به همراه اطلاعات بانکی متعلق به افراد مختلف و سایر اقلام مجرمانه در این مرحله از سردسته این گروه کشف گردید.

وی افزود: متهم در بدو دستگیری به ارتکاب افعال مجرمانه منتهی به کلاهبرداری، اقرار و در خصوص برخی جزییات اقدامات خود نیز مواردی را بیان داشته و تعدادی از همدستان خود را نیز معرفی نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبرداری و پولشویی در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری باند کلاهبرداری و پولشویی در کهگیلویه و بویراحمد