مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:452021-01-04سياسي

رادیو «مقاومت» زمینه ساز بیان دغدغه ها شد/ ادامه «نشان سلیمانی»


معاون صدای سازمان صداوسیما با اشاره به راه اندازی رادیو مقاومت همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی معتقد است این شبکه زمینه ساز فعالیت و بیان دغدغه ها در حوزه مقاومت شده است.

- علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی درباره راه اندازی رادیو مقاومت که برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت و هنوز فعالیت آن ادامه دارد به خبرنگار مهر بیان کرد: رادیو مقاومت به همت دست اندرکاران رادیو و به پاس گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شد.

جا داشت در ماه مقاومت و در سالروز تولد حضرت زینب (س) که نماد مقاومت و استقامت در مقابل ظلم بودند این شبکه را تاسیس کنیم.

وی اضافه کرد: رادیو مقاومت زمینه ساز فعالیت و رقابت بین تمامی برنامه سازانی است که علاقمند هستند در موضوع مقاومت دغدغه هایشان را بیان کرده و برنامه سازی کنند و بازخوردهای بسیار خوبی از راه اندازی این شبکه داشتیم.

معاون صدا درباره ادامه فعالیت رادیو مقاومت یادآور شد: این شبکه رادیویی تا پایان دی ماه فعالیت دارد و بعد از آن با آغاز بهمن ماه رادیو انقلاب را خواهیم داشت که میزبان مردم در دهه فجر خواهد بود.

بخشی زاده با اشاره به ویژه برنامه های شبکه های رادیویی نیز در این ایام تصریح کرد: حدود 40 عنوان برنامه به صورت ویژه برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی تدارک دیده شد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو «مقاومت» زمینه ساز بیان دغدغه ها شد/ ادامه «نشان سلیمانی»

رادیو «مقاومت» زمینه ساز بیان دغدغه ها شد/ ادامه «نشان سلیمانی»