مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:502021-01-04اجتماعي

34مرکز یادگیری محلی برای آموزش های شهروندی و مشاغل زودبازده برای زندانیان فعال است


نزدیک 34 مرکز یادگیری محلی در زندانها داریم که آموزش های شهروندی، آموزش مشاغل زودبازده و … ارائه می دهند.

- رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: نزدیک 34 مرکز یادگیری محلی در زندانها داریم که آموزش های شهروندی، آموزش مشاغل زودبازده و … ارائه می دهند.

شاپور محمدزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آموزش سوادآموزی به زندانیان با توجه به تفاهم نامه ای که اخیراً میان این سازمان و سازمان زندانها منعقد شده است گفت: نکته ای که وجود دارد این است که ما برای حضور در زندانها و فراهم کردن شرایط برای سوادآموزی مددجویان و برگزاری کلاس در زندانها حتماً نیازمند تفاهم نامه هستیم و پیش از این نیز در همین قالب در زندانها حضور داشتیم و تعداد قابل توجهی مددجو در زندان داریم که به نوعی از تحصیل محروم بوده اند و به شکل معناداری زندانیان کشور بیسواد هستند.

وی ادامه داد: ما در زندانها کلاس هایی برای صرفاً افراد بیسواد یا کم سواد برگزار می کنیم که افراد کم سواد شامل کسانی هستند که دوره اول سوادآموزی که معادل سوم دبستان است را گذرانده اند و برای ادامه تحصیل در دوره انتقال ما شرکت می کنند.

محمدزاده با اشاره به اینکه در زندانها مراکز یادگیری محله نیز وجود دارد گفت: نزدیک 34 مرکز یادگیری محلی در زندانها داریم که آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34مرکز یادگیری محلی برای آموزش های شهروندی و مشاغل زودبازده برای زندانیان فعال است

34مرکز یادگیری محلی برای آموزش های شهروندی و مشاغل زودبازده برای زندانیان فعال است