مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:552021-01-04بين الملل

سفر خودروی خودران تسلا از سانفرانسیسکو تا لس آنجلس تقریبا بدون هیچ کمکی+فیلم


یک ویدیوی جدید، رانندگی کاملا خودران خودروی تسلا را از سانفرانسیسکو به لس آنجلس، آن هم تقریبا بدون هیچ کمکی از طرف راننده را نشان می دهد که نشان دهنده یک پیشرفت فوق العاده در پیمایش یک مسیر طولانی توسط یک سیستم خودران است.

- سفر خودروی خودران تسلا از سانفرانسیسکو تا لس آنجلس تقریبا بدون هیچ کمکی+فیلم یک ویدیوی جدید، رانندگی کاملا خودران خودروی تسلا را از سانفرانسیسکو به لس آنجلس، آن هم تقریبا بدون هیچ کمکی از طرف راننده را نشان می دهد که نشان دهنده یک پیشرفت فوق العاده در پیمایش یک مسیر طولانی توسط یک سیستم خودران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، سیستم کاملا خودران تسلا ممکن است هنوز در حالت نسخه بتا باشد، اما این مانع از استفاده رانندگانی که آن را در اختیار دارند برای سفرهای درون شهری و حتی بین شهری نمی شود.

اکنون یکی از علاقه مندان به تسلا و صاحب یکی از خودروهای خودران این شرکت، ویدیویی را منتشر کرده است که یک خودروی تسلا مدل 3 مجهز به رانندگی کاملا خودران (FSD) را در حال سفر از سانفرانسیسکو به لس آنجلس، بدون هیچ مداخله ای از طرف وی نشان می دهد.

تنها مداخله راننده در این سفر، وقتی بود که پس از عبور از یک چهارراه در لس آنجلس، راننده برای جلوگیری از برخورد با زباله هایی که در سطح مسیر بود، مهار فرمان را در اختیار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر خودروی خودران تسلا از سانفرانسیسکو تا لس آنجلس تقریبا بدون هیچ کمکی+فیلم

سفر خودروی خودران تسلا از سانفرانسیسکو تا لس آنجلس تقریبا بدون هیچ کمکی+فیلم