مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:552021-01-04اجتماعي

اعمال قانون 18 هزار خودروی دودزا در پایتخت


معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 18 هزار خودروی دودزا در سطح شهر تهران شناسایی و مورد اعمال قانون قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی صبح امروز در برنامه یه روز تازه که از شبکه پنج سیما پخش می شود اظهار کرد: با توجه با افزایش میزان غلظت آلاینده ها در هوا، بخشی از این آلودگی برمی گردد به تردد خودروها که در سطح شهر تردد می کنند و می بایست دارای معاینه فنی باشند.

وی ادامه داد: اگر خودرویی دارای معاینه فنی نباشد نبایددر سطح شهر تردد داشته باشند و از طرفی خودروهایی که دودزا هستند به محض رؤیت توسط همکاران بنده اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: یکی از اولویت های ما در پلیس راهور تهران بزرگ طرح برخورد با وسایل نقلیه دودزا است و حتماً با مشاهده خودروهایی که دارای نقص فنی هستند برخورد صورت گرفته و پس از توقف و اعمال قانون و خودروهایی که دارای آلایندگی هوا هستند همکاران بنده پلاک های آنان را اخذ خواهند کرد.

سرهنگ بهرام آبادی افزود: پس از اخذ پلاک و دادن پلاک اعزام به تعمیرگاه پلیس راننده را ملزم به رفتن به تعمیرگاه نموده و راننده مکلف است که در اولین فرصت به تعمیرگاه مراجعه کرده و نسبت به رفع نواقص خودرو از جمله آلایندگی اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 18 هزار خودروی دودزا در پایتخت

اعمال قانون 18 هزار خودروی دودزا در پایتخت