مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:152021-01-04ورزشي

دیوارنویسی تنها مختص شهرداری است


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه افرادی که دیوارنویسی انجام می دهند، متخلف به حساب می آیند، گفت: برای دیوار نویسی مجوز به افراد داده نمی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه افرادی که دیوارنویسی انجام می دهند، متخلف به حساب می آیند، گفت: برای دیوار نویسی مجوز به افراد داده نمی شود.

رضا ریاحی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تبلیغات و دیوارنویسی دو مقوله مجزا هستند، اظهار کرد: برای انجام تبلیغات، بنر، بیلبورد و استرابورد مکان به اندازه کافی در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهرکرد دیده می شوند، افزود: انجام تبلیغات از طریق شهرداری به بخش خصوصی به عنوان پیمانکار و به نیابت از شهرداری واگذار شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد درخصوص دیوارنویسی تصریح کرد: مجوز برای این امر داده نمی شود و دیوارنویسی تنها مختص شهرداری است، البته این سازمان نیز در زمینه زیباسازی، امور بصری مانند نقاشی های دیواری، طراحی شهری و اصلاح جداره دیوارها اقداماتی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارنویسی تنها مختص شهرداری است

دیوارنویسی تنها مختص شهرداری است