مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:202021-01-04سياسي

دلیل استفاده از مازوت باید به مردم اعلام شود


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آلودگی هوا بیماری های ریوی را تشدید می کند، گفت که آلودگی هوا باعث تقویت بیماری کرونا می شود و عاملی تشدید کننده به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رضا آریان پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای تهران و سوزانده شدن و استفاده از مازوت در برخی کارخانجات اظهار کرد: بحث استفاده از مازوت قبلا هم بوده ما در شهرستان مینودشت استان گلستان کارخانه سیمانی داریم از مدت ها قبل مردم نگرانی از بابت آلودگی ناشی از این کارخانه داشتند اما تلاش می شد که در این کارخانه فیلترهایی گذاشته شود تا جلوی آلودگی هوا را بگیرند به محض این که سهمیه کارخانه کاهش پیدا کرد و گازی تحویل ندادند مجبور به استفاده از مازوت شدند حال این که آلودگی ناشی از سوخت مازوت خیلی بیشتر از گاز است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آلودگی هوای این روزهای برخی از نقاط کشور در شرایطی اوج گرفته که شیوع ویروس کرونا را هم شاهد هستیم.

بیشترین موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا مربوط به افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه ای به خصوص ریوی است که اینها نیز بیشتر از سایر افراد در مقابل آلودگی هوا آسیب پذیر هستند، لذا تداخل آلودگی هوا با کرونا باعث می شود که بیماری کرونا تقویت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل استفاده از مازوت باید به مردم اعلام شود

دلیل استفاده از مازوت باید به مردم اعلام شود